Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 187 громад!

Реконструкція пішохідної зони в районі вулиці Шинної 10, 12, 14 та проспекту Богдана Хмельницького 49, 49а, 49б.

БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ТА БУДІВНИЦТВО

Проект направлений на виконання програми міського голови Б.А.Філатова «Гуманізація міського середовища» та для забезпечення соціального захисту інвалідів.
Просимо розглянути пропозицію реконструкції пішохідної зони для поліпшення умов експлуатації ,в районі вулиці Шинної будинків 10, 10а, 12, 14 та проспекту Богдана Хмельницького будинків 49, 49а, 49б. Ця пішохідна зона з’єднує зупинки міського транспорту по проспекту Богдана Хмельницького з Дніпропетровським учбово-виробничим об'єднанням українського товариства сліпих "Луч", трьома освітніми закладами (ВПУ №17, коледж економіки та бізнесу Дніпровського національного університету ім.О.Гончара, Державний професійно-технічний навчальний заклад «Дніпропетровський регіональний центр професійно-технічної освіти») та гуртожитком ВПУ№17 . Більша частина цієї зони майже в аварійному стані, занедбана, а деякі ділянки зовсім не освітлені. Учні, працівники освітніх закладів, мешканці району, а особливо люди з порушеннями зору з ДУВО «Луч» УТОС змушені рухатися по цій єдиній доріжці в аварійному стані у пітьмі. Неосвітлена занедбана територія приваблює кримінальні елементи та суттєво збільшує злочинні наміри, особливо на жінок та підлітків. Ця пішохідна зона збудована 50 років тому і зараз зовсім не відповідає вимогам експлуатаційного стану,не забезпечує комфортний і безпечний рух пішоходів, особливо для людей з вадами. До того ж цю пішохідну зону перетинає залізнична колія, перехід через яку, в жодному разі, самотужки, не здолати інваліду у візку, що обмежує інклюзивне навчання у двох освітніх закладах міста. Ця пішохідна зона також не в змозі забезпечити безпеку та доступність для людей з порушенням зору, які прямують до свого підприємства. Колективи трьох освітніх закладів, гуртожитку ВПУ№17 та Дніпропетровського учбово-виробничого об'єднанням українського товариства сліпих "Луч" складають більше 2,5 тисяч, без врахування мешканців району. Тому аналізуючи інтенсивність пішохідного руху, вважаємо доцільним забезпечити безпроблемне та безпечне пересування усім категоріям громадян не залежно від того, чи це людина на візку, чи з порушеннями зору, або слуху, чи іншими нозологіями. ВПУ №17 пропонує як і раніше свою громадську опіку - залучати учнів до відкидання снігу та догляду за пішохідною зоною, тому що це сприяє вихованню турботливого ставлення до осіб з особливими потребами. Просимо розглянути звернення та виконати наступні роботи:
1. Вимостити покриття доріжки якісною тротуарною бруківкою, яка задовольнить обумовлені та передбачувані потреби усіх пішоходів. (ширина повинна бути не менше 1,50 м – це забезпечує можливість розминутися людині на візку з пішоходом, або ж розвернути візок ; не повинно бути сходів, вибоїн, а щілини між тротуарними плитами чи решітками мають бути не більше 1,3х1,3 см.);
2. При заміні покриття доріжки застосовувати прийняту у країнах ЄС контрастну(бажано жовту) тактильну плитку для полегшення орієнтування слабозорих людей (або жовту тактильну розмітку). Для попередження небезпечної зони перетину залізничної колії теж слід застосувати контрастну тактильну розмітку.
3. Відновлення пошкоджених та зруйнованих бордюрів висотою не менше 0,05м;
4. Встановлення сучасних, автономних, світлодіодних вуличних ліхтарів із застосуванням сонячних фотоелектричних модулів, впродовж усієї пішохідної зони, з яскравістю визначеною умовами використання людей з вадами зору (енергозберігаючі світлодіодні світильники марки AN-SSL2-200W2).
5. Встановлення додаткових ліхтарів на перетині залізничної колії , з метою збільшення рівня яскравості.
6. Облаштувати перетин залізничної колії похилими(пологими) з’їздами не допускаючи відхилення верху головок рейок залізничної колій, відносно поверхні покриття пішохідної доріжки, більше ніж на 2 см.
7. Облаштування зупинки громадського транспорту на проспекті Богдана Хмельницького та пристосування її для людей з обмеженими фізичними можливостями та пенсіонерів. А саме: павільйон для очікування транспорту не повинен мати внутрішніх перегородок та гострих кутів, що можуть бути небезпечними для пасажирів з вадами; при будівництві зупинки повинні бути використані кольори, що по контрасту відрізняється від інших споруд, що знаходяться поруч, це дозволить людям з проблемами зору безпомилково знайти зупинку громадського транспорту; розмір зупинки повинен бути не менше 1,5 м x 4 м; встановлення лавки та безпечного й комфортного укриття від негоди (дощ, вітер, сніг, спека…); обладнати зупинку відповідно до державних будівельних норм, щоб висота відповідала низькопольному транспорту.
Запропоновані елементи благоустрою - це елементи пішохідної інфраструктури, що створюють комфортну та приємну атмосферу, розповсюджують досвід впровадження нетрадиційних відновлювальних джерел енергії,підвищують якість пішохідного обслуговування, яка є засобом формування безпечного середовища міста. Бажаємо пишатися не тільки центром міста! Безпеку та комфорт пересічним містянам!
Відповідно до ратифікованої Верховною Радою України Конвенції про права інвалідів наполягаємо на вжитті заходів для забезпечення можливості людям з інвалідністю доступу до робочих місць та освітніх закладів нарівні з іншими, вести незалежний спосіб життя і бути соціально активними .
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Розглянувши електронну петицію про реконструкцію пішохідної зони в районі вулиці Шинної 10, 12, 14 та проспекту Богдана Хмельницького 49, 49 А, 49 Б, повідомляємо таке.
Відповідно до пункту 3 Положення про електронні петиції, затвердженого рішенням міської ради від 30.03.2016 № 38/5 (зі змінами), Протокол №14 засідання робочої групи для опрацювання електронних петицій від 22.07.2019 з висновками та пропозиціями передано міському голові для подальшого розгляду та опрацювання.
Про результати розгляду Вас буде повідомлено додатково.
Додаток до рішення

Петицію підписали 1003 особи з 1000 необхідних.

Показати