Оберіть вашу громаду

Скасувати
+ ще 159 громад!

Повний контроль за перевізниками!

ТРАНСПОРТ ТА ДОРОГИ

На сьогоднішній день напевно вже всіх дістала тема якості пасажирських перевезень у м. Сумах.
Пропоную створити про Сумській міській раді окремий незалежний орган контролю якості перевезень, основними функціями якого будуть:

1. Контроль за чистотою салону, вікон та зовнішнім виглядом, технічним станом (заборонятиме виїжджати автобусам на маршрут, якщо у автобусах або у маршрутних таксі будуть двп замість вікон, падаючі стелі, протікаючі стелі-"дощ");
2. Контроль за графіком та кількістю автобусів на маршруті, та якість їх зберігання;
3. Також цей орган займатиметься безпосередньо штафами за неякісні перевезення, а саме:
а) за кожен автобус який не виїхав на маршрут - штраф;
б) автобус в неналежному стані - штраф;
в) автобус їде не по графіку, або скорочує день - штраф;
г) при скарзі пасажирів на водія по причинах(не зупинився на зупинці(у
випадках коли він не переповнений), розмовляє під час руху по телефоні,
порушує ПДР) - штраф водію.
Вказані штрафи повинні бути не меньше п'яти прожиткових мінумумів (кожний), щоб перевізники в майбутньому вже не хотіли знову порушувати якість перевезень.

При майбутньому конкурсі перевізників надавати ці критерії для ознайомлення, та оформлення всіх юридичних нюансів.
Перевізник зобов'язаний попередньо надати інформацію про кількість рухомого складу, для розрахунку графіків та маршрутів.
Також заборонити перевізникам зменшувати кількість автобусів на вихідні та святкові дня, або штрафувати за це.
Всі штрафи йтимуть в міський бюджет і це буде тільки плюсом для міста.
Автор:

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

За результатами розгляду електронної петиції «Повний контроль за перевізниками» повідомляємо, що на сьогодні порушені в петиції питання є врегульованими на рівні чинного законодавства України. Так, контроль у сфері безпеки на транспорті покладається на Укртрансбезпеку, контроль у сфері безпеки дорожнього руху - на Національну поліцію (на уповноважений підрозділ Нацполіції - Департамент патрульної поліції та його територіальні підрозділи).
Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань:
- здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законодавства на автомобільному, міському електричному транспорті;
- здійснює нагляд за додержанням вимог щодо запобігання забрудненню навколишнього природного середовища автомобільним транспортом;
- здійснює ліцензування господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом;
- здійснює контроль за додержанням ліцензійних умов під час провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом;
Відповідно до положень Законів України «Про Національну поліцію», «Про дорожній рух», «Про автомобільні дороги» та «Про благоустрій населених пунктів» до повноважень Національної поліції у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху належать:
- участь у реалізації в межах своїх повноважень державної політики у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху;
- забезпечення безпеки дорожнього руху;
- здійснення контролю за безпекою дорожнього руху під час надання послуг з перевезення пасажирів чи вантажів тощо.
Вказаний орган при виявленні порушень ПДР має право накладати адміністративні штрафи на порушників. Слід зауважити, що чітко визначений перелік порушень та сума штрафів за порушення ПДР визначено КУпАП.
Нормами законодавства також встановлено, що органи місцевого самоврядування у межах своїх повноважень здійснюють контроль за дотриманням законодавства у сфері автомобільного транспорту на відповідній території. З даного приводу зазначимо, що у структурі виконавчих органів Сумської міської ради повноваження контролю у сфері автомобільного транспорту покладено на відділ транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг. При цьому структурний підрозділ, як контролююча ланка, реагує на будь-які зауваження щодо недоліків роботи міського транспорту; опрацьовує питання спільно з перевізниками; проводить перевірки дотримання перевізниками договорів на перевезення; організовує наради з перевізниками міста для спільного вирішення питань пасажирських перевезень; співпрацює з Укртрансбезпекою та управлінням патрульної поліції в Сумській області.
Перевірки дотримання умов Договорів про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Суми здійснюються відповідно до пп.2 п «б» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та є владними делегованими повноваженнями.
Основний обсяг серед здійснюваних Відділом делегованих повноважень становлять перевірки дотримання умов договорів про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Суми. Так, з початку року і до сьогодні складено 34 Акти за результатами проведених перевірок.
Окрім того на виконання доручення міського голови від 05.02.2018 № 8-Д було створено тимчасову комісію з перевірки роботи міського пасажирського транспорту (склад комісії затверджено розпорядженням міського голови від 23.02.2018 № 61-Р). Перелік завдань тимчасової комісії містить: проведення перевірок роботи міського пасажирського транспорту, а саме: технічного та санітарного стану автобусів, дотримання графіків руху, умов виконання ремонтів та випуску на лінію рухомого складу.
До складу відповідної тимчасової комісії включено представників виконавчих органів Сумської міської ради (відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг Сумської міської ради; управління з питань праці Сумської міської ради; відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Сумської міської ради; відділу прес-служби департаменту комунікацій та інформаційної політики Сумської міської ради), депутата Сумської міської ради (за згодою) та представника громадськості.
За період з 02.03.2018 по 14.03.2018 було перевірено 31 маршрут та 243 автобуси приватних перевізників.
З 07.05.2018 по 16.05.2018 комісією перевірено 31 маршрут та 254 міських автобусів.
З 07.10.2018 по 12.10.2018 комісією перевірено 29 маршрутів та 195 міських автобусів.
За результатами перевірок перевізникам направлено листи для належного реагування.
Таким чином, відділ транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг здійснює контроль за дотриманням законодавства у сфері автомобільного транспорту в межах, визначених чинним законодавством.
Принагідно зазначаємо, що посадові особи та службовці місцевого самоврядування отримують заробітну плату за кошти міського бюджету. Структура, чисельність штату органу самоврядування та видатки на оплату праці затверджуються відповідними рішеннями міської ради. Обсяг повноважень виконавчих органів місцевих рад визначено чинним законодавством та відповідно до норм ч. 2 ст. 19 Конституції України не може виходити за законодавчо визначені межі. З огляду на зазначене вище та враховуючи вимоги бюджетного законодавства створення виконавчого органу, що дублює функції вже існуючого підрозділу, зокрема у сфері контролю автомобільного транспорту, не допускається.
Додаток до рішення

Петицію підписали 277 осіб з 250 необхідних.

Показати